Altia müüs möödunud aastal 293 miljoni krooni eest alkoholi

Suuruselt teise alkoholitootja ja
turustaja, Altia Eesti ASi käive ulatus möödunud aastal auditeeritud andmetel
293 miljoni kroonini, aktsiisi maksis ettevõte kokku 144 miljonit krooni, teatas
firma.

Altia Eesti ASi tegevdirektori Ivar Ausi sõnul kasvas tooteportfellis Saaremaa Vodka ja veinide osakaal. “Sisenesime kiiresti kasvavale veinide turule alles paar aastat tagasi ning kontserni suuruse tõttu oleme suutnud üle võtta mitmeid tuntud veinibrände,” lausus Aus.

“Seevastu vähenes möödunud aastal Läti ekspordi osakaal, mis käesoleva aasta esimeste tulemuste põhjal on juba ületanud oma endised mahud,” märkis Aus.

Altia müüs eelmisel aastal 3,45 miljonit liitrit alkoholi, sealhulgas kanget alkoholi 2,86 miljonit liitrit. Aasta varem, 2005. aastal müüs ettevõte kokku 3,39 miljonit liitrit alkoholi.

Altia toodab ja villib Tabasalu tehases peamiselt kokteilijooke ning kangeid alkohoolseid jooke, sh Saaremaa Vodkat ja Eesti Standard Vodkat. Lisaks esindab ja turustab ettevõtte Eestis üle 60 rahvusvahelise alkoholitootja kaubamärgi nende seas Clan McGregori, Glenfiddichi, Grantsi, Jack Danielsi viskisid, Gautier' konjakit, Finlandia ja Koskenkorva vodkat ning laia veinivalikut.

Altia korporatsioon on Läänemere piirkonna üks suurim alkoholitootja ja -turustaja. Kontsern toodab ja turustab nii kangeid kui ka madala alkoholisisaldusega jooke ja veine ning tegutseb kokku kuues riigis.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara