Bon Jovi protestib energiajoogi nime vastu

Jon Bon Jovi tahab, et Mijovi energiajoogi
tootja vahetaks toote nime, väites et see on liiga sarnane tema nimele.

Energiajoogi looja Marcos Carrington teatas, et jook sai nime tema tüdruksõbra Jovita järgi, mitte 45aastase rokkari eeskujul, vahendas AP.

Bon Jovi advokaat Peter Laird teatas, et joogi reklaammaterjalides ja purgil on sõnad "Mijovi", "itsmijovi" ja "itsmilife". Advokaadi sõnul on kannab muusiku kuulsaim lugu pealkirja "It's My Life". Laird nõuab, et ettevõte lõpetaks sõnade `Mijovi' ja `It's My Life' kasutamise.

Carringtoni sõnul purgil kirjas "itsmienergy.itsmijovi.itsmilife," mis tähendab, et inimesed peaksid nautima oma elu. "See on ebaaus, sest Mijovi ei ole mingit seost Bon Joviiga," teatas Carrington.

Carrington on valmis loobuma fraasist "itsmilife," kuid loodab, et saab säilitada joogi nime Mijovi.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara