Barbie-tootja kasseerib kundedelt uut moodi raha

Mattel`i sel nädalal müüki jõudev Barbie
võimaldab omanikul tarbida elektroonilist meelelahutust selle eest eraldi
maksmata - tuleb vaid ostetud nukk torgata jalgupidi tugijaama külge.

Tegu on erilise ümbernurgamoodusega tarbijalt raha kätte saamiseks, märkis New York Times. Virtuaalset kraami soetades ei pea lapsed edastama vanemate krediitkaardiandmeid, kuid enne tuleb poest osta käegakatsutav nukk. Nukku iPodesque-nimelise asjandusega ühendades avanevad üha uued ja uued mängud, suhtluskeskkonnad jne. Mõni Barbiega seotud veebikülg lubab piiratult ligipääsu ka ilma ostu sooritamata - just piisavalt, et lastes isu äratada, teised (näiteks populaarne Webkinz) on kasutud, kui poest pole enne ostetud toodet (või kahte, või kolme, või tosinat), kirjutas ajaleht. Uut moodi Barbie stardikomplekt maksab poes 59,99 dollarit ning ettevõte ise loodab sellest hooaja müügihitti.

Taoliste muutuste põhjus on selge: kui nukkude jt. käegakatsutavate mänguasjade müük on langenud, on samas maikuu statistika põhjal võrreldes üle-eelmise aastaga lastele mõeldud elektroonika müük kasvanud 16,6%. Samal ajavahemikul on mänguasjatööstuse kogumüük NPD Groupi uuringu põhjal kasvanud vaid 0,8%.

Nii võrgus kui ilma kasutatavate mänguasjade arendamisega tegelevad teisedki olulised tootjad. “Järgmise mõne aasta jooksul näeme paljusid firmasid turule tulemas võrguvõimeliste mänguasjadega," rääkis tootja Zizzle müügijuht Marc Rosenberg, "sealjuures ei teenita tulu mitte võrgust, vaid tootest."

Varasemad katsed sarnaste toodete turule toomiseks (90ndatel) on nurjunud liiga aeglase võrguühenduse tõttu.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara