Müügimeeskond tundku kampaaniat läbi ja lõhki

Kui müügiosakond saab turundusosakonna
korraldatud sooduskampaaniast teada alles meediast, on olukord katastroofiline:
puudulik sisekommunikatsioon viitab terve ettevõtte nõrkusele.

Enamasti ilmnevad müügimeeskonna informeerimise probleemid just suuremates ettevõtetes, kus ei usaldata oma töötajate arvamust ning peetakse neid piltlikult öeldes vaid müüriladujateks, kirjutas Äripäev.

Näiteks ei tea klienditeenindajad sooduskampaaniast üldse midagi ja üllatuvad klientide telefonikõne peale, kes soovivad tooteid reklaamitud soodsa hinnaga.

Veelgi hullem on, kui sooduskampaania lõppedes hind tõuseb ja sellest teab vaid turundusosakond.

"Need näited pärinevad suurelt jaolt üheksakümnendatest, kuigi kohtame sarnaseid asju ka praegu," nentis suhtekorraldusettevõtte In Nomine konsultant Heikki Sal-Saller.

Silbeti juhatuse esimehe Vjatšeslav Šlõki sõnul ei tohiks unustada, et oma töötaja ongi just parim sõel katsetamaks, kas plaanitav kampaania on piisavalt arusaadav ja vajalik. Silbeti reklaamikampaaniad proovitakse ja arutatakse läbi nii vastavate struktuuriüksuste töötajatega kui ka koostööpartneritega - reklaamifirmade, suhtekorraldusettevõtte, müügiorganisatsioonidega.

"Neilt saame parimat tagasisidet. On juhtunud, et oleme mõne kampaania suunitlust oluliselt muutnud, ühel korral kampaania isegi kalevi alla pannud," nentis Šlõk.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara