Brittide kohutav suvi sunnib ettevõtteid müüki ümber korraldama

Üle pikkade aastate üks hullemaid suvesid
on Briti ettevõtted sundinud oma tegevust ümber korraldama.

Sel aastal ei lähe päike, meri ja liiv kaubaks. Grillimistoodete asemel ostetakse sel suvel vihmavarje ja maasikate asemel suppi. Tavalised suvekaupade ostuharjumused on täielikult pea peale pööratud, kirjutas The Guardian Unlimited.

Kõige rohkem on The Guardiani andmetel kaotanud rõivamüüjad, kuna inimesed ei näe põhjust oma suvegarderoobi uuendada.

Samas on vihmavarjutootja James Smith Sons sattunud lotovõidu otsa. "Me ei jõua nii palju vihmavarje valmistada, kui neid ostetakse," ütles ettevõtte poe esindaja Jon Masters. Vihmavarje on nende suure nõudluse tõttu hakanud müüma ka teised kauplused, mis seda kaupa muidu ei paku.

Esmatarbekaupu müüv Marks Spencer's näitas halbade ilmade tõttu ligi kahe aasta kõige kehvemat kvartalitulemust. Vaatamata heale vihmavarjude, majapidamistarvete, kudumite ja teksaste müügile seisavad lettidel ostjat leidmata T-särgid, lühikesed püksid, maasikad ja grilltooted, tekitades müügis auke.

Ühtlasi on langenud brittide huvi kohalike puhkusepakettide järele, mis teeb rõõmu kaugemaid reise pakkuvatele firmadele. Lastminute.comi külastas eelmisel nädalal rekordarv inimesi, tõustes aastatagusega võrreldes üle 30%.

Rahvas käib välikohvikute ja -pubide asemel järjest rohkem klubides. Üldiselt aga ei taha britid nägu välja üldse näidata, olles pigem kodus ja nautides filmiõhtuid, mis on märgatavalt tõstnud DVDde müüki-laenutust ja telekanalite populaarsust. Selle juurde käib tihti pitsatellimus, mis toob hästi sisse nii kojukandjatele kui ka pitsavalmistajatele.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara