Jaekaubanduse käive kasvas jätkuvalt 16%

Jaekaubandusettevõtete käive suurenes 2007.
aasta juunis eelmise aasta juuniga võrreldes 16%, teatas statistikaamet.

Juunis oli jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük 4,7 miljardit krooni. Kiireim juurdekasv oli jätkuvalt tööstuskaupade kauplustel (21%). Toidukaupade kauplustes kasvas müük eelmise aasta juuniga võrreldes 11%, kasv on olnud stabiilne aasta algusest alates. Suure osatähtsuse tõttu andsid toidukaupade kauplused ligi 45% kogu jaekaubandusettevõtete müügi juurdekasvust.

Kõige rohkem (33%) kasvas jaemüük juunis muudes spetsialiseeritud kauplustes, nagu raamatute, kontoritarvete, fotokaupade, spordi-, kalastus- ja matkatarvete, mängude, mänguasjade jm kauplustes. Ka garderoobikaupade nõudlus oli endiselt hea: tekstiilitoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes kasvas müük aastaga 29%. Hästi läks ka majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustel, kus müük kasvas eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 23%.

Esimesel poolaastal suurenes jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük püsivhindades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 19%.

Käesoleva aasta maiga võrreldes suurenes jaekaubandusettevõtete käive püsivhindades 3%.

Jaekaubandusettevõtete müügitulu oli juunis 5,5 miljardit krooni, millest kaupade jaemüük andis 85%. Eelmise aasta juuniga võrreldes suurenes müügitulu jooksevhindades 19%, eelmise kuuga võrreldes protsendi võrra.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara