Wal-Mart panustab lisaks Ämblikmehele ka Jeesuse peale

Lootes, et lapsed hakkavad ämblikmeeste
asemel pidama võitlusi Simpsonite ja vilistidega, toob maailma suurim
korporatsioon Wal-Mart augusti keskpaigas USA-s letile piiblitemaatilised
kujukesed, kirjutas Eesti Päevaleht Online.

“Sügavalt usklike lapsevanemate jaoks käib lahing laste mõttemaailma eest, selle eest, millega ta mängib ja mida ette kujutab,” arvas One2believe tegevdirektor David Socha, kes on kujude müügiedus optimistlik. Nukud on Wal-Marti pressiesindaja Melissa O’Brieni sõnul hiljem usukirjandust turustavatele kauplustele sissejuhatuseks, raamatuturg on viimase aasta jooksul kasvanud 5,6 protsenti.

Hinnanguliselt kulutab ligi veerand ameeriklastest aasta jooksul religioosse sisuga toodetele 25 kuni 50 dollarit, millest enim läheb gospelmuusika ja kirjanduse peale, Jeesuse või Koljati kujukese eest tuleks rahakotti kergendada 5–20 dollari võrra.

Kujukestega kauplema hakkav Wal-Mart on varem religioossete kaupade müügiga ka ämbrisse astunud, mullu aasisid vabaorganisatsioonid korporatsiooni, sest kauplustes on müügil usulist sallimatust propageeriv arvutimäng.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara