Autor: Kaubandus.ee • 2. august 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ruth Laatre vabandab pettunud ostjate ees

Rimi direktor teatab, et poodides laialt levinud segadused hindadega on vaid inimlik eksitus. Miskipärast eksivad poed ikka ja jälle tarbija kahjuks.

Ekspress kirjutas eelmises numbris, et Rimi toidupoodides erinevad pahatihti müügisaali üles pandud ja kassades võetavad hinnad.

"Rimi vabandab kõikide külastajate ees, kellel on tekkinud kaupluses segadus seoses mõne toote hinnaga. Rimi eesmärk ei ole kindlasti tarbija tahtlik eksitamine, vaid selliste juhtumite puhul on tegemist inimliku veaga. Rimi hüpermarketites on igapäevaselt müügil keskmiselt 50 000 eri toodet ning iga päev tuleb kaupluses vahetada ka mitmete kaupade hindu, mistõttu võib juhtuda, et teenindaja märgib mõnele tootele müügisaalis ekslikult teise hinna või jääb hind saalis vahetamata," vastas Rimi Eesti Food ASi tegevdirektor Ruth Laatre Ekspressile.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757