Hindu tasub kontrollida igas poes

Kõige rohkem kaebavad kliendid
tarbijakaitseametile Rimi ja Maxima poodide peale.

Praegu on tarbijakaitseametis menetluses 12 juhtumit, mis puudutavad kaupade hindade erinevust kassas ja müügisaalis, kirjutas Eesti Päevaleht.

Tarbijakaitseameti avalike suhete peaspetsialisti Evelin Koppeli sõnul on Maxima ja Rimi ühtlasi need poed, kust kõige rohkem rikkumisi leitakse. Samal ajal tuleb tarbijakaitseameti ja poekettide kinnitusel hindade erinevust müügisaalis ja kassas ette igas kaupluses.

"Kui tarbijakaitseametisse laekub teade, et müügisaalis ja kassas erineb mõne kauba hind, siis teeb tarbijakaitseamet vastavasse kauplusesse kontrollkäigu ning rikkumise avastamise puhul saab ettevõtjale teha trahvi kuni 30 000 krooni," ütles Koppel. "Seega, kui tarbijad sellise olukorraga kokku puutuvad, siis tuleks tarbijakaitseametit müüjapoolsest rikkumisest kindlasti teavitada."

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara