Autor: Kaubandus.ee • 6. august 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Hindu tasub kontrollida igas poes

Kõige rohkem kaebavad kliendid tarbijakaitseametile Rimi ja Maxima poodide peale.

Praegu on tarbijakaitseametis menetluses 12 juhtumit, mis puudutavad kaupade hindade erinevust kassas ja müügisaalis, kirjutas Eesti Päevaleht.

Tarbijakaitseameti avalike suhete peaspetsialisti Evelin Koppeli sõnul on Maxima ja Rimi ühtlasi need poed, kust kõige rohkem rikkumisi leitakse. Samal ajal tuleb tarbijakaitseameti ja poekettide kinnitusel hindade erinevust müügisaalis ja kassas ette igas kaupluses.

"Kui tarbijakaitseametisse laekub teade, et müügisaalis ja kassas erineb mõne kauba hind, siis teeb tarbijakaitseamet vastavasse kauplusesse kontrollkäigu ning rikkumise avastamise puhul saab ettevõtjale teha trahvi kuni 30 000 krooni," ütles Koppel. "Seega, kui tarbijad sellise olukorraga kokku puutuvad, siis tuleks tarbijakaitseametit müüjapoolsest rikkumisest kindlasti teavitada."

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757