Ostja: Selveri turvatöötaja karjus mu peale

Kuressaare Selveris juhtus ebameeldiv
intsident kord aastas Saaremaale emale külla tulnud naisega.

Klient, kes ei soovinud oma nime lehes avaldada, oli veinipudeli ostukorvi asetanud enne kella kümmet õhtul, kirjutas Oma Saar.
Kuna poes oli rahvast palju ja järjekorras seismine võttis oma aja, jõudis ta maksmiseni täpselt sel hetkel, kui üle müügisaali kuulutati, et lõpeb kange alkoholi müük. Samal ajal palus kassapidaja temalt juba partnerkaarti.

„Kohale tuli turvatöötaja, kes karjus üle poe, et kange alkoholi müük on lõppenud ja viige pudel kohe tagasi,” rääkis naine Oma Saarele, lisades, et kuna seda ei palutud, vaid lausa karjuti üle poe, nii et kõigi ostjate pilgud pöördusid õnnetule kliendile, tundis ta ennast halvasti. „Mulle jäi mulje, et turvatöötaja nautis olukorda, oma võimu näitamist,” märkis ta. Kliendi kaitseks astus välja ka kassapidaja, kes arvas, et klient, kes juba maksab, võiks ostu siiski sooritada.

Lõpuks tuli pudel ometi riiulile tagasi viia. „Minu arvates teeb selline suhtumine klientidesse Selverile halba, sest on suur vahe, kas kutsuda inimene kõrvale ja selgitada viisakalt või karjuda üle poe,” ütles nördinud naine.

Saare Selveri juhataja Iige Laesi sõnul kontrollib turvafirma nii neid kui ka kliente ja teeb oma tööd. Alkoholi ei saa Selver müüa pärast kella kümmet sellepärast, et Kuressaare linnavolikogu on nii otsustanud.

Laes palus ise Saare Selverile turvateenust pakkuva firma esindajalt selgitust ja ütles Oma Saarele, et nende sõnul toimis turvatöötaja korrektselt kassapidajat keeluaja saabumisest informeerides, see kuulub tema tööülesannete hulka.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara