Soomes müüakse Eesti marju omamaise toodangu nime all

Soome marjatootjatele valmistavad
meelehärmi Eestist ja Poolast odavamalt kokku ostetud marjad, mida müüakse Soome
turul kohalike hindadega ja omamaise toodangu nime all.

"Sama probleem kordub igal aastal, kuid me pole suutnud seda siiani välja juurida," rääkis Tuija Tanska Soome puuvilja- ja marjakasvatajate liidust Eesti Päevalehele.

Naabritega sarnast probleemi möönab ka Eesti aiandusliidu direktor Valdur Miller, kelle sõnul kannatavadki kõige rohkem Põhjamaade tootjad, sest ei suuda konkureerida lõunamaiste odavate marjadega.

Alati ei tasuks Milleri sõnul siiski kaupmeest süüdistada, sest ilmselt liiguvad marjad ka vahendajate käest läbi.

Soomes maksis kodumaine maasikakilo sel aastal 3,45 eurot, punaste ja mustade sõstarde hind jäi 1–1,5 euro vahele.



Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara