Delli kliendid peavad kuude viisi tellitud sülearvuteid ootama

LCD-ekraanide kättetoimetamisega seotud
probleemide tõttu tuleb Delli arvutite tellijatel arvestada pika ooteajaga.

Sel suvel ja sügisel on Dellil aga probleeme LCD-ekraanide kättetoimetamisega ning kliendid on sunnitud ootama isegi mitu kuud, Dell on pakkunud ka võimalust raha tagasi saada, vahendas Tarbija 24.

Enamasti on probleeme XPS M1330-seeria sülearvutitega, mille tavaline kättetoimetamisaeg on 7 kuni 10 tööpäeva.

Norras ootas Dell Inspiron XPS M1330 tellinud üliõpilane pidi oma arvuti kätte saama 31. augustil, kuid nüüd teatati talle, et arvuti saabub oktoobris.

Delli maaletooja Eestis IT Grupi esindaja Mihkel Toometi teatel võib XPS M1330 sülearvuti eraldi tellimusega minna 3 nädalat või isegi kauem.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara