Ostud tehakse valdavalt mingi müüginipi ajel

Stockholmi kaubanduskõrgkooli professor
Jens Nordfält väidab, et tervelt 70% ostudest sooritatakse mingi müüginipi
tulemusel, kirjutas Rootsi ajaleht Expressen.

"Lihtsamate kaupade puhul võib müük õige väljapaneku abil kasvada kuni 1000%," väitis ta. Suurim viga on arvata, et kauplus on vaid mingi anonüümne müügikanal.

Tavaoludes märkab ostja toidupoes välja pandud 8000 erinevast kaubast heal juhul 30-40 artiklit. Samas "on olemas terve rida väikesi nippe, et hoida klienti kauem kaupluses ning meelitada teda rohkem ostma," ütles Nordfält.

Näiteks ei panda maitseaineid ja suppe ritta tähestikulises järjekorras. Nii kulub kliendil soovitud kauba leidmiseks rohkem aga ning tõenäoline on, et ta ostab spontaanselt veel midagi. Sinisel taustal välja pandud kauba eest võib küsida kõrgemat hinda kui punasele taustale asetatud toodete eest. Et enamik kliente on paremakäelised, on lihtsam kaupu korvi laduda vastupäeva liikudes. Juustu märkab ostja paremini, kui riiul asub peale leivaletti. Pluus näib kenam, kui see on riputatud püksipaari kohale, mitte kõrvale. Jne, jne.

Jens Nordfält on Rootsis värskelt üllitanud raamatu "Turundus kaupluses", milles sisalduvate nippide abil saab kaupmees oma käivet vähemalt 20% võrra suurendada.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara