Ostud tehakse valdavalt mingi müüginipi ajel

Stockholmi kaubanduskõrgkooli professor
Jens Nordfält väidab, et tervelt 70% ostudest sooritatakse mingi müüginipi
tulemusel, kirjutas Rootsi ajaleht Expressen.

"Lihtsamate kaupade puhul võib müük õige väljapaneku abil kasvada kuni 1000%," väitis ta. Suurim viga on arvata, et kauplus on vaid mingi anonüümne müügikanal.

Tavaoludes märkab ostja toidupoes välja pandud 8000 erinevast kaubast heal juhul 30-40 artiklit. Samas "on olemas terve rida väikesi nippe, et hoida klienti kauem kaupluses ning meelitada teda rohkem ostma," ütles Nordfält.

Näiteks ei panda maitseaineid ja suppe ritta tähestikulises järjekorras. Nii kulub kliendil soovitud kauba leidmiseks rohkem aga ning tõenäoline on, et ta ostab spontaanselt veel midagi. Sinisel taustal välja pandud kauba eest võib küsida kõrgemat hinda kui punasele taustale asetatud toodete eest. Et enamik kliente on paremakäelised, on lihtsam kaupu korvi laduda vastupäeva liikudes. Juustu märkab ostja paremini, kui riiul asub peale leivaletti. Pluus näib kenam, kui see on riputatud püksipaari kohale, mitte kõrvale. Jne, jne.

Jens Nordfält on Rootsis värskelt üllitanud raamatu "Turundus kaupluses", milles sisalduvate nippide abil saab kaupmees oma käivet vähemalt 20% võrra suurendada.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara