Eriti hull oli olukord naisteosakonnas, kus tuntud kaubamärkide näidiseksemplare jahtivad naised kahmasid süled täis erinevaid riidehilpe ja tekitasid proovikabiinide taha pikad sabad. Kuna kümnete riiete proovimise aeg venis väga pikaks, siis tekkis naisteosakonda väike kaos, kirjutas Tarbija24.
Näidiseksemplare kahmasid selgelt raha mittelugevad noored naised, kellele oli oluline saada järgmise hooaja kaubamärk, hoolimata hinnast. Arvestades, et kallite kaubamärkide näidiseksemplarid olid müügil veidi soodsamalt, kui tavaliselt, siis lisas see osturallile hoogu juurde.
Sarnast kahmamist võis märgata ka meesteosakonnas, kus ülbemad ostjad kahmasid süled huvipakkuvaid riidehilpe täis ning siis proovisid neid erinevates saalinurkades häbenemata selga, viitsimata proovikabiini järjekorras seista.