Osturallil müüdi 52 miljoni krooni eest kaupa

Seekordne Kaubamaja Osturalli tõi läbi
aegade suurima läbimüügi ja külastajate arvu: Tallinna ja Tartu Kaubamajas oli 5
päeva jooksul kokku 400 000 külastust ja kaupa müüdi kokku 52 miljoni krooni
eest, teatas firma.

„Nii palju kaupa pole me Osturallidel kunagi müünud,“ rääkis Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusdirektor Enn Parel. „Ülihead tulemused näitavad, et tugev kasvutrend jaekaubanduses püsib vaatamata majanduskeskkonna mõningasele jahenemisele. Kuigi laenuraha on vähemaks jäänud, on üldine palgakasv suur ja enamus sellest jõuab otse tarbimisse.“

Enn Pareli sõnul oli eriti tähelepanuväärne Osturalli avapäev, kui purustati mitu rekordit ühe päeva lõikes: 10. oktoobril oli Tartu ja Tallinna Kaubamajas kokku 91500 külastust ja kaupa müüdi 13,5 miljoni krooni eest, mis on läbi aegade suurim ühe päeva müük Kaubamajas.

Osturallil müüdi 52 miljoni krooni eest kaupa Osturallil müüdi 52 miljoni krooni eest kaupa Osturallil müüdi 52 miljoni krooni eest kaupa

Osturallil müüdi 52 miljoni krooni eest kaupa

Osturallil müüdi 52 miljoni krooni eest kaupa

Osturallil müüdi 52 miljoni krooni eest kaupa

Osturallil müüdi 52 miljoni krooni eest kaupa

Osturallil müüdi 52 miljoni krooni eest kaupa Osturallil müüdi 52 miljoni krooni eest kaupa

Osturallil müüdi 52 miljoni krooni eest kaupa

Osturallil müüdi 52 miljoni krooni eest kaupa

Osturallil müüdi 52 miljoni krooni eest kaupa

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara