Müügipiirangud vähendasid kvaliteetõlle müüki

Eesti õlleturu kogumahuks 2007. aasta
kolmandas kvartalis kujunes 35,3 miljonit liitrit õlut. Võrreldes eelmise aasta
sama ajaga on õlleturg vähenenud 1,9 miljonit liitrit. Langus toimus eelkõige
kvaliteetmarkide arvelt, teatas õlletootjate liit.

„Tänaseks võib ütelda, et Tallinna müügipiirangud on eelkõige mõjutanud lahjema ja kvaliteetsema õlle tarbijat,” sõnas Eesti Õlletootjate Liidu president Cardo Remmel. „Odavate ning kangete õllede läbimüük ei ole võrreldes eelmise aasta sama perioodiga muutunud.”

Jätkuvalt on turuliidri positsioonil Saku Õlletehase AS 45% turuosaga kolmanda kvartali andmete põhjal. Ka nemad avaldavad muret, kuna sortimendis on vähikäiku täheldada just kvaliteetmarkide seas. „Joogitööstus on üks Eesti kõige kiiremini arenevaid majandussektoreid, mis on oma tootearenduse ja innovatsiooniga võrreldav Euroopa suurimatega. On see olnud aga võimalik just tänu sellele, et Eestis on jõudsalt arenenud kvaliteetmarkide tarbimine,” ütles Saku Õlletehase tegevjuht Ireneuz Smaga.

„Eesti Õlletootjate Liidu üks peamisi eesmärke selle loomisel oli eestlaste õlletarbimisharjumuste arendamine. Kui veel kevadel võis öelda, et see töö oli vilja kandnud ning aina enam eestlasi eelistas õllede puhul kvaliteeti kvantiteedile, siis tänane pilt on taas üsna nutune,” kommenteeris A. Le Coq Tartu Õlletehase tegevjuht Tarmo Noop, kelle ettevõtte turuosa kolmandas kvartalis oli 41%.

Eesti Õlletootjate Liit on Eesti esimene alkoholitootjate eneseregulatsiooni organisatsioon, mille eesmärgiks läbi ühtsete eetikastandardite aidata kaasa õlletootjate vastutustundlikule tegutsemisele.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara