Järjest enam inimesi teeb ostuotsuse alles poes

Jaekaupmeeste pidevad soodusmüügikampaaniad
mõjutavad inimesi oma ostuotsust alles poes tegema ja reklaam liigub
massimeediast aina enam kauplustesse.

2003. aastast 2006. aastani on jaekaubanduse tele- ja raadioreklaamide maht kahekordistunud ja üle 50% reklaamidest rõhub odavale hinnale või allahindlusele TNS Emori Adexi andmetel. Kui 2004. aastal tegi ostuvaliku poes 67% inimestest, siis tänavu juba 70%. “Mida rohkem soodusmüügikampaaniaid tehakse, seda enam teevad inimesed oma ostuotsuse poes,” rääkis TNS Emori suunajuht Aivar Voog.

Mida enam teevad inimesed ostuotsuse poes, seda enam kauplustes ka reklaamitakse. Promotsiooniagentuuri Momentum tegevjuht Kristjan Kaleviste tõdes, et jaeturunduse trend on pidevalt tõusnud.

“Paulig tegi eelmisel aastal otsuse panustada rohkem jaemüüki massimeedia arvelt ja see tõstis Pauligi turuosa 24 protsendilt 37 protsendile,” tõi Kaleviste näite. Selliseid muudatusi teevad tema sõnul paljud rahvusvahelised brändid.

Loe pikemalt Äripäeva homsest turundusrubriigist.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara