Naisturundusjuhid ei taha oma reklaamidesse naisi

Eesti neidusid ja naisi, keda Eestisse
saabuvad välismaalased on kiitnud kui Euroopa kaunimaid, näeb meil toodetud
reklaamides harva.

Kui mõni neist siiski mõnda reklaami ära eksib, siis enamalt jaolt impersonaalsena. Tegelikult peaks Eesti väiksust arvestades kasutama just kohalikke modelle ja ka modelli nime reklaami panema. Eesti on lihtsalt unikaalne maa – riik väga väikese elanikkonnaga, kus kõik tunnevad kõiki. Eesti elanikes tekitaksid aga kohalikku päritolu reklaaminäod reklaamitava suhtes määramatult suuremat huvi kui meile tundmatud persoonid kaugetest maadest.

Kohalikud reklaamikangelased turgutaksid meeldivalt ja meeliülendavalt ka publiku enesehinnangut. Ka välismaalastele oleks see parim viis ennast esitleda – “Welcome to Estonia” ja “Sa näed püsinäitust meie sümpaatsetest inimestest – see ümbritseb meid kõikjal”.

Ettevõtted kasutavad enamjaolt reklaamiagentuuride teenuseid. Otsus, mida, keda või kuidas reklaamis näidata lähtub agentuuri loovmeeskonna otsusest. Võim on siin projektijuhtide käes, keda ei huvita kohalike kaunitaride esiletoomine.Sageli on põhjuseks ka tellija selge tahe – ettevõtete naisturundusjuhid näevad oma reklaamis pigem ükskõik mida, aga mitte samasoolist.

Loe pikemalt Äripäeva homsest turundusrubriigist.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara