Jaemüügi kasv püsib stabiilsena

Jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük
suurenes 2007. aasta septembris eelmise aasta septembriga võrreldes
püsivhindades 12%, teatas statistikaamet.

Septembris oli jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük 4,4 miljardit krooni. Kiireim müügi juurdekasv oli endiselt tööstuskaupade kauplustel (16%).

Toidukaupade kauplustes kasvas müük eelmise aasta septembriga võrreldes 7%. Suure osatähtsuse tõttu andsid toidukaupade kauplused 40% jaekaubandusettevõtete müügi juurdekasvust.

Septembris suurenes jaemüük eelmise aasta septembriga võrreldes enamikul tegevusaladel. Käibe kasv oli suurim tekstiilitoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustel, kus müük kasvas aastases võrdluses 42%. Jätkuvalt kiiresti kasvas ka jaemüük muudes spetsialiseeritud kauplustes (34%). Nende kaupluste müügi kasvule aitas osaliselt kaasa kooliaasta algus, mis tõi elavama koolitarvete, telefonide, arvutite ja nende lisaseadmete müügi.

Võrreldes 2007. aasta augustiga vähenes septembris jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük püsivhindades 6%.

Jaekaubandusettevõtete müügitulu oli septembris 5,3 miljardit krooni, millest kaupade jaemüük andis ligi 85%. Eelmise aasta septembriga võrreldes suurenes müügitulu jooksevhindades 13%, kuid eelmise kuuga võrreldes vähenes see 5%.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara