Jaemüügi kasv püsib stabiilsena

Jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük
suurenes 2007. aasta septembris eelmise aasta septembriga võrreldes
püsivhindades 12%, teatas statistikaamet.

Septembris oli jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük 4,4 miljardit krooni. Kiireim müügi juurdekasv oli endiselt tööstuskaupade kauplustel (16%).

Toidukaupade kauplustes kasvas müük eelmise aasta septembriga võrreldes 7%. Suure osatähtsuse tõttu andsid toidukaupade kauplused 40% jaekaubandusettevõtete müügi juurdekasvust.

Septembris suurenes jaemüük eelmise aasta septembriga võrreldes enamikul tegevusaladel. Käibe kasv oli suurim tekstiilitoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustel, kus müük kasvas aastases võrdluses 42%. Jätkuvalt kiiresti kasvas ka jaemüük muudes spetsialiseeritud kauplustes (34%). Nende kaupluste müügi kasvule aitas osaliselt kaasa kooliaasta algus, mis tõi elavama koolitarvete, telefonide, arvutite ja nende lisaseadmete müügi.

Võrreldes 2007. aasta augustiga vähenes septembris jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük püsivhindades 6%.

Jaekaubandusettevõtete müügitulu oli septembris 5,3 miljardit krooni, millest kaupade jaemüük andis ligi 85%. Eelmise aasta septembriga võrreldes suurenes müügitulu jooksevhindades 13%, kuid eelmise kuuga võrreldes vähenes see 5%.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara