Jaemüügi kasv püsib stabiilsena

Jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük
suurenes 2007. aasta septembris eelmise aasta septembriga võrreldes
püsivhindades 12%, teatas statistikaamet.

Septembris oli jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük 4,4 miljardit krooni. Kiireim müügi juurdekasv oli endiselt tööstuskaupade kauplustel (16%).

Toidukaupade kauplustes kasvas müük eelmise aasta septembriga võrreldes 7%. Suure osatähtsuse tõttu andsid toidukaupade kauplused 40% jaekaubandusettevõtete müügi juurdekasvust.

Septembris suurenes jaemüük eelmise aasta septembriga võrreldes enamikul tegevusaladel. Käibe kasv oli suurim tekstiilitoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustel, kus müük kasvas aastases võrdluses 42%. Jätkuvalt kiiresti kasvas ka jaemüük muudes spetsialiseeritud kauplustes (34%). Nende kaupluste müügi kasvule aitas osaliselt kaasa kooliaasta algus, mis tõi elavama koolitarvete, telefonide, arvutite ja nende lisaseadmete müügi.

Võrreldes 2007. aasta augustiga vähenes septembris jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük püsivhindades 6%.

Jaekaubandusettevõtete müügitulu oli septembris 5,3 miljardit krooni, millest kaupade jaemüük andis ligi 85%. Eelmise aasta septembriga võrreldes suurenes müügitulu jooksevhindades 13%, kuid eelmise kuuga võrreldes vähenes see 5%.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara