Mööblifirma: voodis magatakse ju alasti, mitte kasukas

Unikulma kaubamärgi all Ülemiste keskuses
mööblit müüva OÜ Ortobed juhi Kaido Ojaveeru sõnul on neil loomulikult
vaja kasutada nii paljaid mehi kui naisi oma reklaamides, sest voodis magatakse
ju alasti, mitte kasukas.

Ojaveer teatas alustuseks aripaev.ee päevaküsimuse peale, miks teie reklaamides kasutatakse paljast ihu, ärritunud häälel: "Mis te ise arvate, kuidas see reklaam mõjub?"

Veel rääkis Kaido Ojaveer, et need reklaamid on firmale alati edu toonud ja paljas ihu lausa peab kasutusel olema, kui tegemist on voodi müümisega. Samuti rõhutas Ojaveer, et paljas ihu on Unikulma toodete reklaamis vajalik, kuna see selgitab kliendile kõige paremini, et erinevad inimesed vajavad erinevaid voodeid.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara