Börsikommentaar: Kaubamaja mõõdukas tõus

Tallinna Kaubamaja aktsia hind täna
tõusis, ettevõtte kolmanda kvartali tulemustest ei paistnud veel mingit
majanduse jahtumist.

Tallinna Kaubamaja kontserni kolmanda kvartali puhaskasum kasvas 51 protsenti, 110,9 mln kroonini. Ettevõtte käive kasvas samal ajal 29 protsenti, 1,38 miljardi kroonini.

Ettevõtte ilupoodide keti plaan hakkab konkreetsemaks muutuma. Kaubamaja kavatseb rajada Balti riikides kolme-nelja aastaga 15 ilupoodi.

Uued ilukauplused tulevad tavapärastest suuremad – 350-600 ruumeetri suurused, investeeringute suurusjärk on 16 000 krooni ruumeetri kohta. Seega kuluks poodide peale 84-144 mln krooni. Esimest ilupoodi võib näha tuleva aasta teises pooles.

Tallinna Kaubamaja aktsia hind tõusis 2,8 mln kroonise käibe juures 1,3 protsenti, 123,61 kroonini ehk 7,90 euroni.

Kaubamaja tulemusest peaks vaatama kaugemale – mis saab edasi neljandas kvartalis ja tuleval aastal, seda nii Eesti kui Läti majanduse ja tarbimisega. Kuidas läks Eesti majandusel kolmandas kvartalis, saab teada homme.

Suureks üllatajaks võiks lugeda Kalevi aktsiat, seda eelkõige päevakäibe suuruse poolest. Aktsiaga tehti seitse tehingut, 109,2 mln kroonise kogukäibega. Aktsia hind tõusis 1,1 protsenti 28,79 kroonini ehk 1,84 euroni.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara