Kaubamaja puhaskasum kasvas 60 protsenti

Tallinna Kaubamaja kontserni 9 kuu käive
kasvas möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 41%, puhaskasum aga lausa
60%.

Üheksa kuuga tegi kontsern käivet 4,2 miljardit kroonini, mis on 1,2 miljardit krooni enam kui aasta varem. Puhaskasum kasvas 280 miljoni kroonini, mis on 105 miljonit krooni enam kui 2006 aasta samal perioodil, teatas ettevõte börsile.

2006. aasta käibe- ja kasuminumbrid ei sisalda autokaubanduse ärisegmendi tulemusi.

Kaubamajade ärisegmendi 9 kuu käive oli 1,1 miljardit krooni, kasvades võrreldes samaväärse perioodiga 2006. aastal 23%. Puhaskasum rohkem kui kahekordistus, kasvades 96,1 miljoni kroonini.

Supermarketite ärisegmendi 9 kuu käive oli 2,7 miljardit krooni, kasvades võrreldes samaväärse perioodiga 2006 aastal 30%. Puhaskasum kasvas 144,7 miljoni kroonini, mis on 56,6 miljonit krooni enam kui 2006. aasta samal perioodil.

Kinnisvarade ärisegmendi 9 kuu käive koos segmentide vahelise käibega oli 73,2 miljonit krooni. 2007. aastal toimunud arvestuspõhimõtete muutumise tõttu (2007 müügitulu ei sisalda rendipindade kommunaalteenust) vähenes käive 2006. aasta samaväärse perioodiga 11%. Võrreldavad tulemused oleksid näidanud 8% kontsernivälise käibe kasvu ning 1% segmentide vahelise käibe kasvu. Puhaskasum vähenes 33%. 2006. aasta kasum sisaldab erakorralist tulu ning 2007. aasta kasumit mõjutavad käivitunud arendusprojektid Lätis.

Autokaubanduse ärisegmendi 9 kuu käive oli 417,1 miljonit krooni ning puhaskasum 8,5 miljonit krooni.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara