Rimi tungib meediaturule

Täna jõuab Rimides müügile kaubandusketi
oma ajakiri Toit Trend.

Ajakirja eesmärgiks on säästa inimeste aega, pakkudes inspiratsiooni söögi valmistamiseks, mõnusaks vaba aja sisustamiseks ning iseenese ja kodu eest hoolitsemiseks, teatas Rimi.

Uus ajakiri on mõeldud peamiselt 25-50 aastastele naistele ja meestele, kes armastavad ise süüa teha, reisida, uusi asju katsetada, sõpradega toredalt koos aega veeta ning kelle jaoks on tähtis iseenda ja kodu hea väljanägemine.

Rimi Eesti turundusjuhi Evelin Mägioja sõnul soovib Rimi pakkuda oma klientidele lisaväärtust sisutiheda lugemise ja näpunäidete näol ning seda sümboolse hinna eest. „Unikaalne on näiteks retseptide osas see, et kõiki vajaminevaid aineid saab Rimi kauplustest osta. Kui retsept on ajakirjas, siis on valmistamine Rimis ka ise läbi proovitud. Tihtipeale muretsevad toidutegemist nautivad inimesed sellepärast, et vajaminevaid aineid ei ole kaubandusest leida,“ kommenteeris Mägioja otsust hakata Rimi ajakirja välja andma.

Esialgu on ajakiri Toit Trend müügil ainult Rimis, kuid tulevikus planeeritakse koostööd ka partneritega. Rimi ajakiri hakkab ilmuma iga kahe kuu tagant. Ajakiri on 116leheküljeline ja valmib koostöös Ajakirjade Kirjastusega. Ajakirja tiraaž on 20 000 eksemplari.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara