Rimi tungib meediaturule

Täna jõuab Rimides müügile kaubandusketi
oma ajakiri Toit Trend.

Ajakirja eesmärgiks on säästa inimeste aega, pakkudes inspiratsiooni söögi valmistamiseks, mõnusaks vaba aja sisustamiseks ning iseenese ja kodu eest hoolitsemiseks, teatas Rimi.

Uus ajakiri on mõeldud peamiselt 25-50 aastastele naistele ja meestele, kes armastavad ise süüa teha, reisida, uusi asju katsetada, sõpradega toredalt koos aega veeta ning kelle jaoks on tähtis iseenda ja kodu hea väljanägemine.

Rimi Eesti turundusjuhi Evelin Mägioja sõnul soovib Rimi pakkuda oma klientidele lisaväärtust sisutiheda lugemise ja näpunäidete näol ning seda sümboolse hinna eest. „Unikaalne on näiteks retseptide osas see, et kõiki vajaminevaid aineid saab Rimi kauplustest osta. Kui retsept on ajakirjas, siis on valmistamine Rimis ka ise läbi proovitud. Tihtipeale muretsevad toidutegemist nautivad inimesed sellepärast, et vajaminevaid aineid ei ole kaubandusest leida,“ kommenteeris Mägioja otsust hakata Rimi ajakirja välja andma.

Esialgu on ajakiri Toit Trend müügil ainult Rimis, kuid tulevikus planeeritakse koostööd ka partneritega. Rimi ajakiri hakkab ilmuma iga kahe kuu tagant. Ajakiri on 116leheküljeline ja valmib koostöös Ajakirjade Kirjastusega. Ajakirja tiraaž on 20 000 eksemplari.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara