Maag Lihatööstus: võitleme teise koha eest

Maag Lihatööstuse tegevjuhi Peep Rahuoja
sõnul on alates 2004. aastast tõusvas joones kasvatatud turuosa umbes 12%-le ja
suurendatud ettevõtte käivet kolme aastaga 2,5 korda.

Tegevjuht Rahuoja rääkis, et 2004. aastal, kui nad tegutsesid veel Filee Lihatööstuse nime all, oli nende turuosa lihatoodete jaekaubanduses umbes 8%. Tänaseks on ettevõte suutnud seda kasvatada 11-12%-le. „Maagi plaan on mõõdukalt kasvatada või hoida saadud teist kohta turul,“ rääkis Rahuoja.

"Praegu on läinud väga hästi," kommenteeris juht Maag Lihatööstuse käekäiku viimastel aastatel ning lisas, et viimase kolme aastaga on nad kasvatanud käivet 2,5 korda. Sel aastal plaanib Maag Lihatööstus 220 miljoni krooni suurust käivet. Eelmisel aastal oli Maagi käive 202 miljonit krooni.

Kuigi Rahuoja sõnade kohaselt käib pidevalt tasakaalukas edasipürgimine suurema turuosa poole ei oska ta praeguses keerulises majandusolukorras kindlat tulevikuprognoosi öelda.

„Võib-olla on, hea kui suudame säilitada oma teist kohta,“ märkis ta ning lisas, et seal on nii palju üldmajanduslikke mõjutajaid, millega tuleb lähiaastaid prognoosides arvestada.

Väikesed muutused käivad Rahuoja sõnul ka Maagis, nimelt tuli tütarettevõte Maag Konservitööstus sellel nädala turule Rannarootsi kaubamärki kandvate konservidega.

Rakvere Lihakombinaadi viineritšehhi plaanidest arvas Rahuoja, et ju olid vanad liinid amortiseerunud ja vajasid välja vahetamist. Kas just suuremat turuosa sellega saab saavutada, pole Rahuoja kindel. „Pigem püüavad olemasolevat säilitada,“ peab Maag Lihatööstuse tegevdirektor tõenäoliseks.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara