Müümine on nagu… seks

Just sellisele järeldusele jõudsid Valentin
Pertsija ning Vladimir Ljubarov, kes võrdlevad müümist ja seksi juhtidele
suunatud portaalis E-xecutive.ru.

„Nagu teada, Nõukogude liidus seksi ei olnud,“ alustavad nad. „Oli halb vorst, kahte sorti juustu, paberist viinerid, Žiguli õlu ja palju-palju muud sellist. Aga seksi ei olnud, nagu polnud ka kõigile aegadele ja rahvastele tuntut – müümist. Nõukogude liidus müüjad töötasid, mitte ei müünud.“

Seksi puudumine ning puudulikud müügioskused iseloomustavad kõiki endisi sotsialismimaid, leiavad Pertsija ning Ljubarov. Nii seksist kui müümisest on kirjutatud palju raamatuid, kuid vähe on autoreid, kes oleks neid kaht omavahel võrrelnud.

Müük on intiimne tegevus, vahendab E-xecutive.ru. Nii seksis kui müügis tuleb vastaspoolt köita, pöörata tähelepanu esimesele kontaktile, esmasele teenindusele, mulje jätmisele, püsikontaktidele, üksteise abistamisele ning lahkuminekule. Seepärast tulebki võrrelda omavahel just müüki ja seksi, mitte müüki ja tomatikasvatust.

Nii Pertsija kui Ljubarov peavad seksi ning müügi universaalseks mõõdupuuks kiirust. Mida vähem klient teie juures on, seda suuremat kasumit saate. Seda rohkem on ta ka ise rahul. Mida rohkem klient rahul on, seda tõenäolisemalt tuleb ta teie juurde tagasi. Teeninduskiiruse järgi saate ettevõttes ka edasisi juhtimisotsuseid langetada, ütlevad nad ning pakuvad välja omapoolsed soovitused müügiprotsessi kiirendamiseks.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara