Inglismaal müüdi minutis 15 miljoni eest kaupa

Teisipäeval kell 13.09 sööstsid kõik
inglased lõunapausi online-poodeldes veetma. Minuti jooksul osteti 750
000 Inglise naela ehk 15 miljoni krooni eest kaupa.

Üheksa minut peale ametliku lõunapausi algust alas nimelt „Mega Minuti“ ostukampaania, mille korraldajad tahtsid luua onlineostuhulluse tipphetke.

Times Online kirjutas, et minuti jooksul kulutas igas sekundis keskmiselt 128 inimest 100 naela ehk 2100 krooni. Kõige rohkem osteti Nintendo Wii mängukonsoole ja Apple'i iPod muusikamängijaid. Populaarsed olid ka saapad, näokreemid ja Gillette Fusioni raseerimiskomplektid.

Britid tunnevad ennast veebipoodides järjest kodusemalt. Võrreldes eelmise aastaga on 2007. aastal online-poodide käive kasvanud 76%. 2006. aastal müüdi 30,2 miljardi naela (634 mld krooni) eest kaupa, tänavu on veebipoodide ennustatud käive 53,3 miljardit naela (1,1 triljonit krooni).

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara