Saint-Gobain alustab Famar-Desi ostuks läbirääkimisi

Euroopa suurim ehitusmaterjalidemüüja
Saint-Gobain alustab Ehituse ABC kaupluste keti omaniku Famar-Desiga
eksklusiivseid ostuläbirääkimisi.

Saint-Gobain teatas täna Taani ehitusmaterjalide müüja DLH ülevõtmisest ja eksklusiivsete läbirääkimiste alustamisest, et osta Eesti juhtiv ehitusmaterjalide müüja Famar-Desi.

Koduturul tegutseva DLH müügikäive ulatub 2007. aastal 245 miljoni euroni. Kaubanduskett omab 18 poodi ning logistikakeskust, kus töötab kokku 550 inimest.

16 kauplusega Famar-Desi käive on 122 miljonit eurot, edastas Saint-Gobain, seejuures asub kaks kauplust Lätis. Famar-Desi annab tööd 700 inimesele.

Alates Skandinaavia juhtiva küttesüsteemide müüja DAHL grupi ning Norras ja Rootsis tegutseva Optimera grupi ülevõtmisest kaks-kolm aastat tagasi jätkab Saint-Gobain oma haarde laiendamist põhjamaades. Kavas on laieneda Taani ning Balti riikidesse.

Pärast kavandatud ülevõtmisi tõuseb Saint-Gobaini aastamüük tõenäoliselt 3,3 miljardi euroni. Alates DAHLi ülevõtmisest on firma kasvanud 24% aastas. Tänu ülevõtmistele saab Saint-Gobain Taani 78 kauplust ja Eestis 19 kauplust.

Tehing vajab kohaliku konkurentsiameti luba.

Ehituskaupu müüva Saint-Gobaini müügikäive oli möödunud aastal 17,6 miljardit eurot. Enam kui 70 000 töötajaga kauplusekett koosneb 4 000 ehitustarvete poest, mis asuvad kokku 24 riigis. Saint-Gobainile kuuluvad kaubamärgid Point.P, Jewson, Raab Karcher, DAHL, Lapeyre la maison ja La Plateforme du B?timent.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara