McDonalds plaanib teha söögikohtadesse kohvibaare

Maailma suurim kiirtoidukett McDonalds
kavatseb 14 000 USAs asuvasse restorani paigutada kohvibaarid, kirjutab ajaleht
The Wall Street Journal.

Ettevõtte eelmisel aastal valminus dokumendi kohaselt hakatakse kohvibaarides pakkuma cappucinot, lattet, mokat ja teisi analoogilisi jooke, mida pakub maailma suurim kohvikukett Starbucks. Sellega loodetakse saada praegusele 22 miljardi dollari suurusele käibele üks miljard lisaks.

Kui veel mõni aeg tagasi näis kahe ettevõtte vaheline konfrontatsioon vähetõenäoline, sest nad asusid restoranituru täiesti erinevates nurkades, siis viimastel aastatel on nad hakanud järjest enam liikuma teineteise mängumaale, kirjutab ajaleht. Samal ajal kui McDonalds on parandanud oma kohvivalikut, on Starbucks lisanud oma kohvikutesse aknaid drive-in klientidele ning hakanud pakkuma sooja toitu.

Kohviprogramm on viimaste aastate edule vaatamata McDonaldsile riskantne ettevõtmine. See aeglustab teenindamist ning lükkab eemale neid kliente, kes on tulnud McDonaldisse sööma odavat ja lihtsat toitu. Paljud McDonaldsi söögikohtade pidajad räägivad, et nende kliendid ei teagi, mis asi latte on.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Nicorex Baltic otsib HULGIMÜÜGI VALDKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

01. august 2017

Tarkvara

Grossi Toidukaubad: tööajaarvestus muutus kordi lihtsamaks

Grossi Toidukaupade poeketi operaatorfirma OG Elekra AS võttis suvel kasutusele uudse Begin’i tarkvararakenduse, mis muudab aeganõudva tunni- ja tükitöö arvestuse paberil automatiseerituks igakuiseks tööaruannete esitamise ning palgaarvestuse ajakokkuhoidvamaks ja läbipaistvamaks.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Käsi­raamatud