Markko Märtini firma saab Subaru esindajaks Eestis

Markko Märtinile kuuluv AS Autospirit
sõlmis lepingu, millega sai ettevõte endale õiguse lisaks senisele esindajale
Mariine Autole hakata alates märtsist Eestis müüma Subaru mudeleid.

Käed löödi Subaru Baltikumi maaletooja International Motors (Nordic) ABga. Lisaks autode müügile hakkab Autospiriti Tallinna salong kõigile Subaru omanikele pakkuma ka professionaalset järelteenindust, teatas ettevõte.

Autospiriti nõukogu esimehe Markko Märtini sõnul tuli Subaru edasimüügiotsus loogilise jätkuna Autospiriti tegevuses. „Olles ise Subaru tehasemeeskonna testisõitja, on ühtlasi meeldiv olla Subaru esindaja Eestis,” ütles Märtin. „Soovime pakkuda Autospiriti meeskonnaga Subaru klientidele kõrgetasemelist teenindust ja professionaalset sõidukite hooldust.”

Autospiriti salongi tuuakse müügile kogu Subaru mudelivalik: uus väikeauto Justy, järgmise põlvkonna Impreza, sedaan- ja universaalkerega Legacy, ülipopulaarne Outback, linnamaastur Forester ja luksusmaastur Tribeca. Subarute müügi algusega Autospiriti Ehitajate tee 122 esinduses märtsis toimub uue Subaru Impreza WRX STI mudeli esmaesitlus Eestis. Samal ajal toimuvad mudeli esitlused ka kõikjal mujal Baltikumi Subaru müügikohtades.

Autospirit AS on Chevrolet, Nissani ja nüüdseks ka Subaru esindusõigusi omav ettevõte. Lisaks uute sõidukite müügile tegeleb Autospirit ka G2 garantiiga kasutatud autode müügiga. G2 kaubamärk kuulub General Motorsile ning sellega on liitunud Euroopas üle 1000 ettevõtte.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara