Subaru müüja: konkurents toob turule liikumapanevat jõudu

Eestis Subarute müügiga juba 15 aastat
tegelenud Mariine Auto juhataja Toomas Saarelaid leiab, et Autospiriti õigus
edaspidi samuti Subarut esindada toob turule liikumapanevat jõudu.

„Mariine Auto AS näeb kindlasti konkurentsi tekitamisel Eesti väikesel turul liikumapanevat jõudu. Kas see alati majanduslikult kasulik on, eks seda näitab aeg,“ kommenteeris Saarelaid olukorda.

Subaru maaletooja International Motors (Nordic) AB teatel laiendab ettevõte Eestis Subarute müügivõrgustikku, millega kasvab esinduste hulk kolmeni. Seni müüs autosid Tallinnas ja Tartus Mariine Auto AS, märtsist Tallinnas ka Autospirit.

„Meil on õigus Subarute müügiga tegelda kõikjal Eestis, Autospiritil aga vaid Tallinnas. Subaru margi esindajana tahame jätkuvalt teenindada kvaliteetselt, kiirelt ja professionaalselt Subaru kliente ning pingutada sõbraliku klienditeeninduse nimel ka edaspidi, laiendada müügivõrku ka teistesse Eesti linnadesse, et Eesti piirkonnad oleks teenindusega kaetud,“ rääkis Saarelaid tulevikuplaanidest.

Praegu on Subaru turuosa Eesti autoturul veidi üle ühe protsendi – 1,27%. Mariine Auto loodab, et suudab 1,2-1,5% turuosa säilitada ka edaspidi. 2007. aastal müüs ettevõte 394 sõiduautot.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara