Est-Steini omanik kannab nüüdsest nime Monier

Eestis Est-Steini tootesarja
katusekivide tootmise ja tarnimisega tegelev rahvusvahelise
ehitusmaterjalide kontserni Lafarge allharu Lafarge Roofing tegutseb nüüdsest
uue nime Monier all kogu maailmas, teatas firma.

Monier, mille aastakäive on 1,6 miljardit eurot, tegutseb 46 riigis ja pakub rohkem kui 200 toodet. Balti- ja Põhjamaades tegutseb ettevõte Eestis, Lätis, Leedus, Rootsis, Taanis, Norras ja Soomes. Ettevõttes töötab üle 500 inimese. Monier omab Baltikumis ja Skandinaaviamaades kahte savikatusekivide, viite betoonkatusekivide ja kahte lisadetailide tehast, mis teevad ettevõttest Põhja- ja Baltimaade suurima katusekattematerjalide tarnija.

Ka Eestis tegutseb kaks Monieri tehast – Kuusalu vallas, Kiiul. Betoonkatusekivide tehas toodab nii Eestis kui ka Lätis, Leedus betoonist katusekive Est-Stein Elegant ja Est-Stein Lux. Metallist lisatarvikute (lumetõkked, katuseastmed, kinnitusklambrid jne) tehas on kivitehasele kohe naabriks. Nii on garanteeritud pidev tootearendus ja kommunikatsioon. Kokku annavad tehased tööd ligikaudu 55 inimesele.

“Oleme oma valdkonnas ainulaadne ettevõte tänu suurele ja mitmekesisele katusekattematerjalide valikule. Nüüd oleme seadnud eesmärgiks teha klientidega veelgi tihedamat koostööd. Et oleme keskendunud terviklahenduste pakkumisele, suudame katuse ostmise lõppkliendile võimalikult lihtsaks teha ja samal ajal kergendada ka ehitajate ja edasimüüjate tööd. “Loodame, et ehitusmaterjalide turg liigub ka edaspidi ülesmäge,“ sõnab Mats Ekström, Monieri müügi- ja turundusdirektor Balti- ja Põhjamaades.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara