Ülemiste keskus: meil osteti detsembris hoogsalt

Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits ütles,
et nende majas detsembris ostuaktiivsuse langust ei täheldatud, samas langes
inimeste üldine ostuhuvi juba mõned kuud varem.

"Meie Ülemistes ostuaktiivsuse langust ei täheldanud," kommenteeris Pärnits. "Kui ostuaktiivsus siduda ostude arvu ja selle tõusuga võrreldes aastataguse ajaga, siis oli ta erinevatel kuudel aasta lõikes 6-18% ja detsembris oli tõus 12%. Nii et mingit ostuaktiivsuse vähenemist ei saanud siit küll välja lugeda. Küll aga kui vaadata aastat tervikuna, siis ostuaktiivsuse tõus on mitte küll oluliselt, kuid siiski, aasta teisel poolel vähenenud."

Ülemiste keskuses asuvate kaupluste kogukäive oli 2007. aastal 1,87 miljardit krooni, mida oli 25,5% rohkem kui 2006. aastal. Keskust külastas aasta jooksul 5,85 miljonit inimest, kes sooritasid 6,15 miljonit ostu.

Pärnits märkis, et külastuste arv kasvas aasta jooksul 10%, mida nad ise loevad väga heaks tulemuseks. Keskmine ostusumma suurenes aasta jooksul 13% ja oli mullu rekordiline 304 krooni, lisas Pärnits.

Aasta jooksul avati Ülemiste keskuses mitmeid uusi kauplusi, mis esindavad ka selliseid tuntud kaubamärke nagu Celio, Pierre Cardin, Vila, The Body Shop ja OVO. Lähiajal avatakse Ülemiste keskuses Eesti esimene Edc by Esprit brändipood.

"Tervikuna võis aastat lugeda kordaläinuks ja prognoositust isegi pisut paremaks," kommenteeris Pärnits. Alanud aastalt ootab ta 10-15%-list käibekasvu.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara