Viru Keskuse jõulumüük kärbus

Viru Keskust külastas möödunud aastal 11,63
miljonit inimest, kellest üle 90 protsendi lahkusid keskusest ostuga. Viru
Keskuse 2007. aasta käive oli 2,12 miljardit krooni, mis võrreldes aasta
varasema tulemusega suurenes 15,1%, samas keskuse jõulumüük ei olnud eriti
edukas.

Viru Keskuse juhatuse liikme Ants Vasara sõnul kasvas käive võrreldes 2006. aastaga eriti hoogsalt märtsis, mil kasv ulatus 37 protsendini ning suve- ja sügiskuudel olles pidevalt 20 protsendilise kasvu piirimail, teatas firma.

“Detsembris oli märgata mõningast ostuaktiivsuse vähenemist, mistõttu jäi käibe kasv sel perioodil aasta keskmisest tagasihoidlikumaks, ulatudes 8,6 protsendini,” kommenteeris Vasar. Samas täpsustas ta, et inimesed tulid sel perioodil keskusesse enamasti kindla ostusooviga. Seda näitab Vasara sõnul asjaolu, et detsembris sooritati iga külastaja kohta pisut rohkem kui üks, täpsemalt 1,03, ostu.

Käesoleva aasta plaane kommenteerides märkis Vasar, et keskus prognoosib 2008. aasta käibeks 2,3 miljardit krooni.


Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara