Konkurss: Ivo Nikkolo poes on parim teenindus

Kaupluste ja teeninduste ostukeskkondi
hindava konkursi “Parim Ostukeskkond 2007” võitjaks tunnistati eile Ivo
Nikkolo kauplus Viru keskuses.

Baltika Grupi Eesti turu juht Sven Ohlau kinnitas Baltika Grupile kuuluva Ivo Nikkolo poe võitu kommenteerides, et seesuguse tiitli pälvimine Eesti ühes tugevaimas kaubanduskeskuses on väga innustav. “Viru Keskus oli parim koht, kus uue poekontseptsiooniga välja tulla,” kinnitas Ohlau Ivo Nikkolo poe kohavalikut. Ohlau sõnul mängis Ivo Nikkolo esiletõstmisel suurt rolli Baltika sisearhitekti Maris Kerge loodud buduaarilik poekontseptsioon, mille kirkaimaks elemendiks on fuksiaroosa rõivastange.

Konkursi korraldaja Viru keskuse juhatuse liige Ants Vasar ütles, et konkursi korraldamisega loodetakse aidata kaasa sellele, et keskuses pööratakse edaspidi rohkem tähelepanu kaupluste ja teeninduste ostukeskkonna arendamisele ja kvaliteedile, teatas Viru keskus.

Konkursi “Parim Ostukeskkond 2007” teise koha saavutas Diesel’i kauplus ning kolmanda The Body Shop.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara