Microsoft avab tänavu 10 mln dollari eest brändipoode

Sel aastal avab Microsoft üle kogu maailma
arvukalt brändipoode ja firmakauplustele kulub kokku 10 mln
dollarit, kirjutas Vedomosti täna.

Microsofti firmakauplused tulevad ilmselt ka kõigisse Venemaa miljonilinnadesse. Globaalse kauplusteprojekti nimi on One Microsoft.

Microsofti Venemaa kontori ühe juhi Aleksei Badajevi sõnul võivad firmapoed tulla formaadis shop-in-shop, mis tähendab, et Microsofti toodete müügiks kasutatakse suuremate arvutikaupade jaemüüjate kaubanduspindu. Millise summa Microsoft Venemaale investeerida kavatseb, Badajev ei öelnud.

Mobile Research Groupi juhtivanalüütik Eldar Murtazin ütles Vedomostile, et Microsoft suudab avada firmakauplused kõigis Venemaa miljonilinnades. Kui Microsoft avab umbes 200 shop-in-shop tüüpi kauplust, läheb see maksma ligikaudu 6 miljonit dollarit.

Murtazini sõnul maksab ühe 2-3 ruutmeetrise müügistendi avamine Venemaal 5000 dollarit. Pisut suurem, 3-4 ruutmeetrine stend läheb maksma 10 000-15 000 dollarit ning shop-in-shop tüüpi kauplus 20 000-25 000 dollarit iga poe kohta.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara