Prisma uus kaubandusjuht: tahame Eestis saada selgeks hinnaliidriks

Alates 1. märtsist asub Prisma Peremarketi
uue kaubandusdirektorina tööle Sari Hujanen, kelle eesmärk on teha Prismast
Eesti turul selge hinnaliider, teatas ettevõte.

”Kõik kohaliku Prisma tootevalikud tehakse kohapeal, lähtuvalt siinse elaniku harjumustest ja maitseeelistustest,” sõnas Prisma Peremarketi tegevjuht Janne Lihavainen. ”Kuid lisaks kohalikule ja laiale tootevalikule soovime pakkuda ka soodsat hinda.”

Lihavaineni sõnul näitab Euroopa jaekaubandusmudel, et keskmisest kõrgema sissetulekuga ja keskmisest haritumad tarbijad eelistavad odavamaid kaubanduskette. ”Majanduslikult mõtlev inimene mõtleb ratsionaalselt ka isiklikke oste tehes. Meie eesmärk on pakkuda parimat hinna kvaliteedi suhet just nendele majanduslikult mõtlevatele inimestele,” märkis ta.

Prisma Peremarketi uus kaubandusdirektor Sari Hujanen on pika aega töötanud Soome suurimas kaubanduskontsernis S-Grupp toidukaupade tooterühmajuhina ja hiljem infohalduse süsteemijuhina. Enne Tallinnasse tulekut töötas Sari Hujaneni S-Grupi Jollase Instituudi õppejõuna.

Prisma eelmine kaubandusdirektor Janne Lihavainen töötab tänaseks ettevõtte tegevjuhina.

Prisma Peremarket on Põhjamaade juurtega S-Grupi kontserni kuuluv kaubanduskett, mis tegutseb nii Soome, Eesti kui Läti turgudel. Eestis tegutseb Prisma Peremarket alates 2000. aastast. Prisma Peremarket annab Eestis tööd ligi 700le inimesele.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara