Säästumarketite juht: hinnasõda jaekaubanduses ei tule

Säästumarketite keti juht Andrija Lilleoja
kommenteeris Prisma avaldust saada Eesti jaekaubanduse turul hinnaliidriks, et
hinnasõda ei tule.

„Säästumarket on Eestis hinnaliider ja ka jääb selleks,“ oli Lilleoja ülimalt enesekindel.

Lilleoja sõnul ei karda Säästumarket Prismat. „Ei, me ei karda. Ja kui konkurents tekibki, siis on see ainult positiivne,“ märkis ta. „Hinnasõda siinses jaekaubanduses ei tule. Hinnad on praegu ennegi madalal tasemel. Ei usu, et Prisma tegevus midagi muudab.“

Eile teatas Prisma Peremarketite kett, et saab märtsist uue kaubandusjuhi, kelle suurimaks eesmärgiks on muuta kett siinseks hinnaliidriks, pakkudes samas jätkuvalt head kvaliteeti.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara