Uuring: parim teenindus on K-rautakeskos

Eesti elanike hinnangul on
ehitusmaterjalide kauplustest parim teenindus K-rautakesko poodides, selgub
Faktum Ariko koostatud värskest uuringust ”Ehitus-remont-kinnisvara 2007”,
teatas ettevõte.

”Ehitusbuumi jahtumise tingimustes, kui defitsiit on asendunud terava konkurentsiga, on saanud heast teenindusest suur eelis. Klientide kõrge hinnang K-rautakesko teenindusele tõestab, et oleme erakliente pidanud alati võrdväärseks meie suurklientidega,” lausus K-rautakesko juhatuse esimehe Alo Ivask.

K-rautakesko sai konkurentidega võrreldes kõrgeima hinnangu kategooriates teenindajate abivalmidus, teeninduse kiirus, kaupade leidmise lihtsus ning kaupluse üldine välimus. Võrreldes 2006. aastaga on klientide hinnangud K-rautakeskole tõusnud. Uuring hõlmas Eesti kaheksat suurimat ehitus- ja sisustuskaupluste ketti.

K-rautakesko kaubamärgi all tegutsev Rautakesko AS on ehitus- ja sisustuskaupade müüja. Ettevõttel on Eestis kokku 5 kauplust. Ettevõte annab tööd ligi 450 inimesele. Rautakesko AS kuulub Soome kaubandus- ja logistikakontserni Kesko.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara