Euroopa Komisjon võitleb rasvumise vastu uute pakendietikettidega

Euroopa Komisjon tegi rasvumise vastu
võitlemiseks ettepaneku karmistada reegleid toidukaupade etikettidele kõigis 27
EL riigis ja täpsustada üle kohustusliku etiketil oleva informatsiooni ja selle
asukoha toiduaine pakendil, kirjutas Financial Times.

“Euroopas kasvava rasvumise vastu tuleb võidelda selliselt, et tagada tarbijate jaoks paki esiküljel olulisema toiduaineid puudutava teabega ja paki tagakülg varustada täpsema ja ulatuslikuma informatsiooniga,” ütles Monique Goyens European Consumers' Organisation direktor sel nädalal.

Reegleid, mida järgima tuleb hakata on kuus: sildid peavad olema kauba esiküljel ja seal peab seisma informatsioon energiasisalduse, kogu rasvasisalduse, küllastamata rasvade, süsivesikute, suhkru ja soola sisalduse kohta.

Muu info võib asuda paki tagaküljel. Kindlasti peab olema kirjas võimalikku allergiat tekitavad koostisosad just eelpakendatud toiduainetel.

Alkoholitööstus antud hetkel pääseb uutest nõuetest, kuigi nn alkoholi ja mahlakokteilidel peab olema olema sildil kirja toiduaineid puudutav informatsioon.

Uutele reeglitele üleminek ei toimu päeva pealt, arvestatud kolmeaastase perioodiga suuremate ettevõtete puhul ja veidi pikema perioodiga, viie aasta näol, väiksemate firmade puhul.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Statistika

Teabevara