Autor: Kaubandus.ee • 30. jaanuar 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Quelle juht: Eesti tootjad võiksid oma kosmeetikat rohkem tutvustada

Quelle OÜ juht Mari Rahumägi ütles, et Eesti tootjad võiksid oma kosmeetikat rohkem tutvustada, jagades näiteks tillukesi tootepakikesi väärt kraami proovimiseks.

Rahumägi rääkis, et ta ise pole Eesti kosmeetikat hämarast nõukogude ajast saati kasutanud. "Mul ei tule isegi ühtegi kaubamärki meelde, kas neid praegu üldse on? Hämaratel nõukogude aegadel sai ka eelistatud ikka muud kosmeetikat kui Orto toodetut, kui see vähegi võimalik oli."

Samas arvas populaarse postimüügikataloogi juht, et Eesti loodustooted vajavad praegusest rohkem reklaami. "Nad võiksid oma sampleid, väikesi tootepakikesi kuskile juurde panna, et inimesed saaksid proovida," rääkis Rahumägi ning lisas otsekui vabanduseks, "toidu poole pealt olen ma aga väga veendunud eestimaise kasutaja."

Äripäeva päevaküsimus "Kas te olete kasutanud Eesti kosmeetikat?" on ajendatud täna ilmunud Tööstuse kuukirja artiklist, mis räägib loodustoodetel põhineva Eesti kosmeetika võidukäigust.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757