Wal-Mart pakub internetiotsingut ning reklaami

Suur Ameerika supermarketite kett Wal-Mart
hakkas pakkuma internetiotsingu teenust ning reklaami, vahendas juhtimisportaal
E-xutive.

Internetiotsingu ja reklaami müük käib läbi Sam's Club (Sämmi klubi - toim.) nime kandva allüksuse. Internetiteenuste sihtgrupiks on väikeettevõtjad ja nende lõpptarbijad.

Sämmi klubi kujutab endast Ameerika Ühendriikides tegutsevat kauplusladude ketti. Esimene kauplus avati 1983. aastal. Praegu kuulub ketti 580 kauplusladu ühendriikides ning umbes sadakond teistes maailma maades. Kauplusladude ketist saavad osta vaid klubi liikmekaartide omanikud ja hetkel on neid registreerunud rohkem kui 47 miljonit.

Sämmi klubi veebilehe SamsClub.com väitel otsib üha enam tarbijaid neid huvitavat kaupa internetist. Sestap otsustas klubi aidata väikeettevõtjatel oma toodanguinfot veebis levitada ning ostjatel seda leida. Abi eest võtab Sämmi klubi igaühelt 25 dollarit kuus. Alates 50 dollarist kuus saab aga tellida reklaamikampaania.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara