Kinema kasvatas aastaga kasumit 108%

Eesti juhtiva tõstuksetootja OÜ Kinema
auditeerimata käive oli 2007. aastal 109 miljonit ja kasum 13,3 miljonit krooni,
kuid käesoleval aastal plaanitakse ületada sedagi.

Firma teatel ületati 2006. aasta käive 38,9 miljoni krooniga ehk 55 protsenti ning ettevõtte kasum kasvas aastaga 6,9 miljoni krooni võrra ehk 108 protsenti. 2008. aastaks prognoosib Kinema käibe kasvu 158 miljoni kroonini, kasumit eeldatakse teenida 18 miljonit krooni.

“Uue keskuse avamine võimaldab pakkuda senisest kiiremat hooldust kuna vajaminevad detailid on laos olemas,” kommenteeris OÜ Kinema tegevjuhi Andrus Allikoja. Tema sõnul oli firma 2007. aasta üheks olulisemaks arenguks uue müügi- ja logistikakeskuse valmimine Jüri Tehnopargis, millesse ettevõtte investeeris 20 miljonit krooni.

Kinema 2007. aasta kõige populaarsem toode oli Kinema tõstuks, mida müüdi Eestis ligi 2700 ühikut, hõivates sellega hinnanguliselt 40 protsenti kodumaisest tõstukseturust.

Suurimat kasvu ootab firma just ekspordist ja juba lähinädalatel läheb Belgiasse esimene, 800-st Kinema tõstuksest koosnev tarne.

Kinema OÜ on kodumaisel kapitalil põhinev tõstuksetootja. Lisaks tegeleb firma läbi esindusõiguse erinevate laadimissüsteemide, tõkkepuude ja aiaväravate ajamite, kiirrulluste ja käärtõstukite vahendusega. Firma omab müügiesindusi Tallinnas, Tartus, Pärnus, Rakveres ning Riias. Kinema ekspordib tooteid Lätti, Soome, Rootsi ja Venemaale. Kinema andis 2007. aastal tööd keskmiselt 53-le inimesele.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara