Kaubamaja keelas Riisalu, Gräzini ja homod vaateaknal

Tartu Kaubamaja pidas vaateakna kujundanud
kunstniku tööd liialt poliitiliseks, mistõttu keelas selle näitamise rahvale ja
lasi selle eile maha võtta.

Kui Tartu kunstnik Fideelia-Signe Roots kaubamaja turundusjuhilt teada sai, et tema kujundatud vaateaken on poliitilise sõnumiga ning ei sobi kokku Kaubamaja imidži ja arenguga, oli ta šokeeritud.

"Tundub, et taas on kätte jõudnud vaikiv ajastu, kus domineerib vägivaldne käitumine. Kas siis kaubamajas olevad annetuskastid paljulapselistele peredele ja lastekodulastele raha korjamiseks pole poliitika?" küsib Roots.

Ta kirjeldab, et kujundas vaateakent neli päeva ja nägi koos abikaasaga suurt vaeva, tõstes ja riputades mannekeene. Kujundatud vaateaken oli inspireeritud geiabielude ja lapsendamise temaatikast.

Tartu Kaubamaja turundusjuht Inara Laan möönab, et tegu on piinliku juhtumiga, kus kunstniku tehtud vaateaken kannab poliitilist sõnumit.

Laan ütleb, et Tartu Kunstnike Liit pakkus kunstikuu raames välja idee, et kunstnikud võiksid kujundada kaupluseaknaid. "Uskusime, et sellest tuleb tõeline kunst. Ei osanud meiegi arvata, et selline probleem tekib," lisab Laan.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara