Kaubamaja keelas Riisalu, Gräzini ja homod vaateaknal

Tartu Kaubamaja pidas vaateakna kujundanud
kunstniku tööd liialt poliitiliseks, mistõttu keelas selle näitamise rahvale ja
lasi selle eile maha võtta.

Kui Tartu kunstnik Fideelia-Signe Roots kaubamaja turundusjuhilt teada sai, et tema kujundatud vaateaken on poliitilise sõnumiga ning ei sobi kokku Kaubamaja imidži ja arenguga, oli ta šokeeritud.

"Tundub, et taas on kätte jõudnud vaikiv ajastu, kus domineerib vägivaldne käitumine. Kas siis kaubamajas olevad annetuskastid paljulapselistele peredele ja lastekodulastele raha korjamiseks pole poliitika?" küsib Roots.

Ta kirjeldab, et kujundas vaateakent neli päeva ja nägi koos abikaasaga suurt vaeva, tõstes ja riputades mannekeene. Kujundatud vaateaken oli inspireeritud geiabielude ja lapsendamise temaatikast.

Tartu Kaubamaja turundusjuht Inara Laan möönab, et tegu on piinliku juhtumiga, kus kunstniku tehtud vaateaken kannab poliitilist sõnumit.

Laan ütleb, et Tartu Kunstnike Liit pakkus kunstikuu raames välja idee, et kunstnikud võiksid kujundada kaupluseaknaid. "Uskusime, et sellest tuleb tõeline kunst. Ei osanud meiegi arvata, et selline probleem tekib," lisab Laan.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara