Rimi: müügihinda ei kujunda kaupmeeste omavoli

Nagu Maris Lauri oma artiklis on väga
tabavalt nentinud kujundab kaupade lõpliku müügihinna nõudluse-pakkumise
vahekord, mitte kaupmeeste omavoli, on Rimi seiskoht.

"Pole võimalik müüa hinnaga, mida tarbija pole nõus maksma. Ning tuleb müüa hinnaga, mis katab kliendi meeldivaks teenindamiseks ning taasostude saavutamiseks vajalikud kulutused," rääkis Rimi Balticu turundusjuht Ruta Kallaspoolik.

Kallaspoolik märkis, et tarbijad saavad kaupmeeste otsust mõjutada "jalgadega"- loobudes käimast kaupluses, kus hinnatase on ebaõiglaselt kõrge, keeldudest maksmast lisateenuste eest ning valides lihtsama- sobivama kauplusetüübi. "Oma ostuvalikutega- kui kliendid eelistavad pigem soodsama ühikuhinnaga tooteid - ei jää ka targal kaupmehel teist alternatiivi, kui sortiment tuleb vastavalt ümber kujundada ning leida tooteid, mida ostetakse," nentis turundusjuht.

"Kui kauba või teenuse hind ei vasta teie arvates tema väärtusele, siis tuleb ta jätta ostmata. Võimalusel tasuks ost teha teiste kaupmeeste juures, kes sama kaupa odavamalt müüvad. Kaupmees saab kõrgest hinnatasemest üldjuhul aru siis, kui kaup müügiks ei lähe. Niikaua, kui on piisavalt palju inimesi, kes igasuguse hinnaga kauba ära ostavad, hinnad ka tõusevad. Kui valikuvõimalust ei ole ning kaupa-teenust on hädasti vaja, siis tuleks ost teha võimalikult väike," Hansapanga makroanalüütik Maris Lauri tänases aripaev.ee online-intervjuus.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara