Kristiine Keskus: külastajate arv on langenud 1-2%

Kristiine Keskuse tegevjuhi Allan
Remmelkoore sõnul ei ole inflatsioon ja kallinevad kaubad kaubanduskeskuse
külastatavust eriti kahandanud.

Remmelkoore sõnul on külastatavus võrreldes eelmise aasta sama perioodiga siiski mõne võrra langenud, kuid see on asja loomulik kulg.

"Keskuse külastatavus on võrreldes eelmise aastaga enam vähem sama või langenud 1-2 %. See on asja loomulik kulg, kuna keskus on endale aastatega tugeva põhja alla saanud ei pea me pisikest langust oluliseks. Ei saa ju loota, et iga aasta kerkib külastatavus 15-20%," sõnas Remmelkoor ning lisas, et küll on aga kasvanud autodega külastajate arv ning vähenenud ühistranspordiga kaubanduskeskusesse tulijate arv.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara