Kristiine Keskus: külastajate arv on langenud 1-2%

Kristiine Keskuse tegevjuhi Allan
Remmelkoore sõnul ei ole inflatsioon ja kallinevad kaubad kaubanduskeskuse
külastatavust eriti kahandanud.

Remmelkoore sõnul on külastatavus võrreldes eelmise aasta sama perioodiga siiski mõne võrra langenud, kuid see on asja loomulik kulg.

"Keskuse külastatavus on võrreldes eelmise aastaga enam vähem sama või langenud 1-2 %. See on asja loomulik kulg, kuna keskus on endale aastatega tugeva põhja alla saanud ei pea me pisikest langust oluliseks. Ei saa ju loota, et iga aasta kerkib külastatavus 15-20%," sõnas Remmelkoor ning lisas, et küll on aga kasvanud autodega külastajate arv ning vähenenud ühistranspordiga kaubanduskeskusesse tulijate arv.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara