Jaanuar tõi veebi ostupalaviku

Selle aasta jaanuaris ostsid britid veebist rohkem
kaupu kui mis tahes varasema aasta jaanuaris.

Interactive Media in Retail Groupi (IMRG) andmetel kulutati veebis ostudele kokku 4,5 miljardit naelsterlingit (veidi alla 100 miljardi krooni) ehk 75% enam kui mullu jaanuaris, kirjutas BBC.

Enim osteti elektroonikat ja riideid, mille müük kasvas aastatagusega võrreldes umbes kolmandiku.

Iga Ühendkuningriigi elaniku kohta kulutati IMRG e-kaubanduse müügiindeksi kohaselt 74 naelsterlingit ehk umbes 1500 krooni.

Tarbijaorganisatsiooni Which? uuringu järgi oli võimalik kallimaid oste teha soodsamalt veebis. Näiteks automüüjate hinnad olid Which?i andmetel veebis keskmiselt 11% soodsamad.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara