Jaanuar tõi veebi ostupalaviku

Selle aasta jaanuaris ostsid britid veebist rohkem
kaupu kui mis tahes varasema aasta jaanuaris.

Interactive Media in Retail Groupi (IMRG) andmetel kulutati veebis ostudele kokku 4,5 miljardit naelsterlingit (veidi alla 100 miljardi krooni) ehk 75% enam kui mullu jaanuaris, kirjutas BBC.

Enim osteti elektroonikat ja riideid, mille müük kasvas aastatagusega võrreldes umbes kolmandiku.

Iga Ühendkuningriigi elaniku kohta kulutati IMRG e-kaubanduse müügiindeksi kohaselt 74 naelsterlingit ehk umbes 1500 krooni.

Tarbijaorganisatsiooni Which? uuringu järgi oli võimalik kallimaid oste teha soodsamalt veebis. Näiteks automüüjate hinnad olid Which?i andmetel veebis keskmiselt 11% soodsamad.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Blogid

Statistika

Teabevara