Euroliit hakkab sõdima rasvumisega

Keelanud suitsetamise avalikes kohtades,
hakkab Euroopa Liit järgmisena võitlema rasvumise vastu ning teeb kohustuslikuks
terviseinfo kajastamise toiduainete pakenditel.

Jaanuari lõpus Euroopa Komisjonis vastu võetud otsuse (mida ajakirjanikele tutvustati läinud reedel) eesmärk on, et inimesed ja eriti lapsed sööksid tervislikumalt. Samuti võtab Euroopa Liit tähelepanu alla toiduainete müüginipid, et tootjad ei luiskaks tarbijatele, kirjutas Eesti Ekspress.
Turundusloosungite nagu "Kasulik lastele" või "Tervislik südamele" asemel peab pakendil olema tasakaalustatud info juba 2009. aastast.

Kui tootja tahab pakendil rõhutada kauba päritolu, siis peab ta olema valmis seda väidet kaitsma või lauset kohendama ja kirjutama pakile näiteks "Eesti sink Leedu kanast". Ostes poest Itaalia oliiviõli, peab tarbija olema kindel, et see on tõepoolest tehtud Itaalia oliividest, või et vaarikamoos on valminud Eesti vaarikatest, juhul kui tootja nii väidab.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara