Euroliit hakkab sõdima rasvumisega

Keelanud suitsetamise avalikes kohtades,
hakkab Euroopa Liit järgmisena võitlema rasvumise vastu ning teeb kohustuslikuks
terviseinfo kajastamise toiduainete pakenditel.

Jaanuari lõpus Euroopa Komisjonis vastu võetud otsuse (mida ajakirjanikele tutvustati läinud reedel) eesmärk on, et inimesed ja eriti lapsed sööksid tervislikumalt. Samuti võtab Euroopa Liit tähelepanu alla toiduainete müüginipid, et tootjad ei luiskaks tarbijatele, kirjutas Eesti Ekspress.
Turundusloosungite nagu "Kasulik lastele" või "Tervislik südamele" asemel peab pakendil olema tasakaalustatud info juba 2009. aastast.

Kui tootja tahab pakendil rõhutada kauba päritolu, siis peab ta olema valmis seda väidet kaitsma või lauset kohendama ja kirjutama pakile näiteks "Eesti sink Leedu kanast". Ostes poest Itaalia oliiviõli, peab tarbija olema kindel, et see on tõepoolest tehtud Itaalia oliividest, või et vaarikamoos on valminud Eesti vaarikatest, juhul kui tootja nii väidab.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara