Autor: Kaubandus.ee • 6. märts 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Euroliit hakkab sõdima rasvumisega

Keelanud suitsetamise avalikes kohtades, hakkab Euroopa Liit järgmisena võitlema rasvumise vastu ning teeb kohustuslikuks terviseinfo kajastamise toiduainete pakenditel.

Jaanuari lõpus Euroopa Komisjonis vastu võetud otsuse (mida ajakirjanikele tutvustati läinud reedel) eesmärk on, et inimesed ja eriti lapsed sööksid tervislikumalt. Samuti võtab Euroopa Liit tähelepanu alla toiduainete müüginipid, et tootjad ei luiskaks tarbijatele, kirjutas Eesti Ekspress.

Turundusloosungite nagu "Kasulik lastele" või "Tervislik südamele" asemel peab pakendil olema tasakaalustatud info juba 2009. aastast.

Kui tootja tahab pakendil rõhutada kauba päritolu, siis peab ta olema valmis seda väidet kaitsma või lauset kohendama ja kirjutama pakile näiteks "Eesti sink Leedu kanast". Ostes poest Itaalia oliiviõli, peab tarbija olema kindel, et see on tõepoolest tehtud Itaalia oliividest, või et vaarikamoos on valminud Eesti vaarikatest, juhul kui tootja nii väidab.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757