Kontuur: hoiatused reklaamis muutuvad üha koomilisemaks

Reklaamiagentuuri Kontuur loovjuht Urmas
Villmann ütles, et alkoholireklaamile lisanduva hoiatuse efekt on lühiajaline
ning see muutub üha koomilisemaks.

„Mingi aeg töötab, kuid see muutub üha koomilisemaks ega kanna õilsa eesmärgi rolli,“ kommenteeris Villmann televisiooni alkoholireklaamile lisanduvat hoiatust: ”Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada Teie tervist!”

Villmann lisas, et piisaks sellest, kui reklaamil on kiri all. „Ravimireklaami näide on hea. Kas on vahe, kas inimesed helistavad seetõttu arstile?“ küsis ta.

„Kuu-poolteist töötab, siis vaatavad inimesed sellest läbi, efektiivsus on lühike,“ märkis ta ja lisas, et see on lihtsa vastupanu tee, aga ikka tehakse. Villmann arvas, et uue reklaamiseadusega on kellelgi rist kirjas, kuigi eelnevad näited tõestavad, et see töötab vastu tegelikule eesmärgile.

„Reklaam ei pane viina ostma või mitte ostma, see, mida reklaam mõjutab on margivalik,“ ütles Villmann.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara